دوشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۴

آقای مصباح یزدی ما که نمیدانستیم چه باید بکنیم ؟

             آقای مصباح یزدی ما که نمیدانستیم چه باید بکنیم ؟


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در دیدار دانشجویان بسیجی استان مازندران در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم گفت : هر کسی دین اسلام را پذیرفت، باید بداند این قبول کردن هزینه هم دارد و هزینه کردن آن جانی و مالی است و باید برای این اعتقاد جان خود را فدا کرد.

جناب آقای مصباح یزدی با این  حرف شما  برای من و امثال من چند مشکل پیش می آید که امیدوارم همانطور که خودتان را قیم اسلام و مسلمین میدانید آنقدر شرف و فهم و شعور داشته باشید که به این پردسش ها هم پاسخ بدهید.


یک : در کجای قرآن بصورت شفاف چنین چیزی که گفتید آمده و بر آن تاکید شده است ؟


دو :  آیا من که به خاطر مسلمان بودن پدر و مادرم بطور اتوماتیک مسلمان شدم هم مشمول پرداخت این هزینه میشوم ؟


سه : من چنین چیزی را نمیدانستم و نمیخواهم چنین هزینه ای بکنم , تکلیف من چیست ؟


چهار : آیا من که نمیدانستم و نمیخواهم برای این اعتقاد جان خود را از دست بدهم , میتوانم از اسلام انصراف دهم و مسلمان نباشم ؟


پنج : چرا شما که به اسلام اعتقاد دارید در زمان جنگ حضوری در جبهه ها نداشتید و برای اعتقاد خودتان هزینه نکردید ؟


شش : آیا اسلام که چنین هزینه هائی را به آدم تحمیل میکند , برای کسانیکه مایل به پرداخت این هزینه نیستند راهکاری ارائه کرده است ؟


هفت : آیا قبول این هزینه را میتوان مشروط به اجابت درخواستی از جانب مشمول به این هزینه کرد ؟


اگر چنین باشد من  یک درخواست از شما میکنم و سپس به شرط آنکه درخواست من اجابت شد تمام هزینه های گفته شده شما را در مورد اسلام را متقبل میشوم و میپذیرم.


جناب آقای مصباح یزدی شما که رئیس و سرپرست موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ( ره ) هستید و بودجه هجده میلیاردی آنرا امسال به بیست و یک میلیارد افزایش دادید و گرفتید اگر  یک عکس , فقط یک عکس از خودتان در کنار خمینی به من نشان دهید , من تمام و کمال حرف شما و هزینه های مربوطه را قبول میکنم و می پذیرم ...


چون مطمئن هستم که چنین عکسی را ندارید یک آوانس هم به شما میدهم , شما یک عکس خودتان را در شعاع صد متری محل ایستادن و یا نشستن خمینی در هر مکان و در هر زمانی هم به ما نشان دهید قبول داریم و میپذیریم ...
من الله التوفیق   


 
 

هیچ نظری موجود نیست: