دوشنبه، دی ۳۰، ۱۳۹۲

با ساندیس یا بدون ساندیس ؟

با ساندیس یا بدون ساندیس ؟

روزنامه کیهان با همان ادبیات مودب خودش نوشت :

بی‌پدر و مادرها، «لپ‌تاپ‌» دزدیده‌اند و به جای اون «تی‌تاپ» تحویل میدن!

         

فقط نمیدانم چرا کامل توضیح نداده که با این تی تاپها , ساندیس هم دادند یا نه ؟

چون تا جائی که من اطلاع دارم , از گلوی این مخلصان و ارزش مدار ها چیزی بدون ساندیس پائین نمیره !!

اما این جور دیدگاه و تفکر از جانب کیهان مداران عجیب و خیلی بچه گانه و سطحی هست , چرا ؟

اول مطلب کیهان را بخوانید :

[[  کیهان در ستون گفت و شنود خود درباره توافقنامه ژنو نوشت:

گفت: در توافقنامه ژنو قرار بود 7 میلیارد دلار از درآمد 100میلیارد دلاری ایران که بلوکه شده بود را آزاد کنند.

گفتم: عجب دزدهای پررویی هستند، صد میلیارد دلار پول نفت ما را بلوکه کرده‌اند
و حالا می‌خواهند 7 میلیارد دلار آن را به عنوان «امتیاز»! پس بدهند!

گفت: تازه در توافق اخیر اعلام شده که 4/2 میلیارد دلار را، آن‌هم در 8 قسط پس خواهند داد!

گفتم: چه عرض کنم؟!

 بی‌پدر و مادرها، «لپ‌تاپ‌» دزدیده‌اند و به جای اون «تی‌تاپ» تحویل میدن! ]]

حالا ما میگیم که : بگو تو چرا گیر دادی به پول ؟

که این پول  , دقیقا حکم همان کدو! در حکایت خر و خاتون را دارد.

اگر به اندازه یکجو بصیرت داشتی میفهمیدی که در مملکتی که یک کارمند آن ٣ هزار میلیارد تومان ((  در زمان خودش وبا دلار هزار تومان همان ٣ میلیارد دلار بود )) که تقریبا نیمی از مبلغ صدقه داده شده توافق نامه یا حقنه نامه ژنو هست را به جیب میزند و میرود کانادا ویلا میخرد !

و هیچکدام از سران رژیم به سم چپ اسب حضرت عباس هم حساب نکردند و ککشان هم نگزید و هنوز دنبالش هم نرفتند ...

یعنی که درد و گیر کاردر رقم و پول نیست ...

و بازهم اگر به اندازه دانه ارزنی عقل باشد , میفهمیدی که ٧ میلیارد در مقابل ٧٠٠ میلیارد دلار فروش نفت (( فقط پول نفت )) اصلا رقم جالب توجه و دندان گیری نیست که پروژه بمب اتمی اسلامی را فدای آن بکنند.

و بازهم , من  فکر نمیکنم که  قیمت حق مسلم شان ٧ میلیارد دلار قسطی باشد ...

نه برادر من گیر , سر پول و دلار و اینها نبود و نیست و آدرس اشتباه میدهی یا خودت را زدی به آن راه !

که خودتی ....

فعلا که نه ...

یعنی هر وقت که  آنها بخواهند و امر کنند ,

شما باید گنده گوزی ها و الدورم و قلدرم های را که کردید و لافهائی که زدید و خواب و خیالاتی که در کیهان با نقشه و محاسبه چاپ کردید  را.....

 فدای مصالح جهان اسلام که در ادبیات فیضیه و علمای اسلام  (( بخاطر مصالح اسلام == این  مسجد جای گوزیدن نیست ))  بکنید و دوباره سنگ پای قزوین را شرمسار و خجالت زده بگردانید .

اما اگر  نفهمیدید , یه اشاره میکنم , که میگویند العاقل و الاشاره ...

جمهوری اسلامی  به  کنفرانس و نشست سران پیرامون مسائل سوریه بطور رسمی دعوت شد .      

هیچ نظری موجود نیست: