دوشنبه، اردیبهشت ۲۳، ۱۳۹۲

نهایت سادگی و بیریائی یک کاندیدای ریاست جمهوری

       نهایت سادگی و بیریائی یک کاندیدای ریاست جمهوری

این پوستر تبلیغاتی دکتر جلیلی هست ، بسیجی  بی غل و غش !

مگه ما چندتا دکتر داریم که بتوانند با عینک بخوابند و عکس تبلیغاتی بندازن ؟



بعد برو تو شعاری که داده :

مرد آن است که روی پای خود بایستد ...
                           مردتر آن است که روی پای خود بخوابد !

شما فهمیدین چی شد ؟

روی پای خود ایستادن کنایه از مستقل بودن است .

اما روی پای خود خوابیدن ؟؟!!

 از نظر ایشان نشانه مردتر بودن است ؟!!

و ایشان با این عکس نشان میدهند که نه مرد هست و نه مردتر.... !!

چون دمرو افتاده و تخت گرفته خوابیده !!!

و اصلا نمیشه ، چون انسان وقتی میخوابه ،اعصاب شل میشه و نمیشه که سرپا بایستی یا بخوابی !!

شما هر کجا ایشان را ایستاده دیدید ...بدانید سرپا خوابیده ....!!

نه آقای دکتر بسیجی خواب آلود ، مردتر آن است که مردانه از خوراک و خوابش بزند و تلاش کند و زحمت بکشد و نون بازویش را بخورد .....

(( یک نکته را خدمت دوستان عرض میکنم : اگر ایشان برای کسب رای این عکس را که نشان از معلولیت ایشان و نشان دادن جنگیدن [[در جنگ بیهوده ای که جز نکبت و ویرانی و مرگ هیچ چیز نداشت ]] و در جبهه بودن! ایشان باشد ،مصداق و عین ریا و تظاهر و سو استفاده هست ، و با قطع عضوی که بر اثر نبود امکانات در جبهه حق علیه باطلشان پیش آمده میخواهند احساس ترحم مردم را برای احراز پست و مقام تحریک کنند و بکار بگیرند ،و اگر چنین باشد ،این شخص از احمدی نژاد بدتر و خطرناکتر است ، چرا که بخاطر مقام تن به کار سخت و طاقت فرسای رئیس جمهوری انهم برای بله و سمعا و طاعتا گفتن به ولایت فقیه داده که بعد از آن باید جانش را هم زیر سرش بگذارد و بخوابد ، درحالیکه ، برادر من برای نزدیک شدن به نظر رهبری و حمالی فرمایشات ایشان افراد سالم و قلچماق تری هستند که این زحمت را بکشند تا شما منتی بر سر ما نگذاری و در این راه با سلامت و جان خود بازی نکنی ...... حالا باید دید اینکار مردانگی هست یا بلاهت ؟))
 






 
 

۳۶ نظر:

ناشناس گفت...

احمق جان! پای جلیلی مصنوعی است! پای مصنوعی اش را زیر سرش گذاشته!
حالا فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

همین ابله فرض کردن دیگران باعث شده که به این روز بیفتیم
واقعا فکر نکردی اونی که این عکس را درست کرده یه ذره شعور داشته و میفهمیده که چی میگه؟
فکر کردی خیلی دانشمندی؟

Unknown گفت...

دوست بی ادب و نامحترم من ، شما زدی چشم رو هم کور کردی ....پس تظاهر رو هم باید به کارنامه این بسیجی دکتر اضافه کنیم

اولا ما راجع به عینکش گفتیم ....دوما ایشون پاشو داده جاش مقام گرفته ...خیلی ها جفت پاهاشونو دادند و هیچی هم نگرفتند !!

حالا دوست بفهم و عقل کل من ، که معلومه پاچه خوار جلیلی هستی میتونی بگی معنی : مردتر آن است که ایستاده بخوابند !!

یعنی چی ؟ و اگر مردتر هستند ، چرا خود دکتر دمرو خوابیده ؟؟یعنی خود دکتر هم میدونه اصلا مرد و مردتر نیست ؟

Unknown گفت...

دوست بی نام و نشان ، اتفاقا آن کسیکه این پوستر مسخره ، با آن شعار خنده دار را درست کرده ،من و مخصوصا شما رو ابله تصور کرده ...اینطور نیست ؟که سازنده و طراح این پوستر اگر یه ذره شعور دا شت ،جلیلی را خوابیده و مردتر را ایستاده خوابیده معرفی نمیکرد و پوستر به این مسخرگی رو درست نمیکرد ، حالا اگه برای شما و در ولایت شما چنین آدمهائی خیلی با شعور و فهمیده هستند ، بهتره برین یه فکری به حال خودتون بکنید ....خیر پیش ....

نکنه خودت طراح این پوستر احمقانه هستی ؟

ناشناس گفت...

avval begam ke man na az jalili khosham miad na inkeh mikham az kasi tarafdari konam. vali jomleh shoma ke matn e khabar ro gozashti 1 irad e kochik dareh ke be on tavajjoh nemikoni va oonam ineh ke nagofte ke istadeh mikhaband... gofteh ke rooye paye khod mikhaband. yani chon pasho az dast dadeh va paye masnoye dareh mitooneh daresh biareh o bezareh zir e saresh o bekhabeh.
shayad baraye ishoon neshan e mardanegi nabasheh ba tavajjoh be inkeh be ezaye in paa hezar chiz e digeh gerefteh .
vali yademoon basheh ke kasani ke be dalil e jang aazashoon ro az dast dadan hamashoon ham intoor nistan va vaghean bazihashhon ro bayad kheili bishtar az mard beheshoon ehteram gozasht.

ناشناس گفت...

مصطفی جان چرا متوجه نیستی پسرم، نگفته مردتر آن است که ایستاده بخوابد گفته مردتر آن است که روی پای خود بخوابد یعنی روی پای مصنوعی خوابیده. به هر حال 34 ساله که مردم را فیلم خودشون کردند با تظاهر و دروغ و ریا. موفق باشی.

ناشناس گفت...

بابا بيخيال اين حرفا كيرم تو دهن جليلى و تو كه ازش حمايت ميكنى گوساله

ناشناس گفت...

جلیلی نه نیاز به پوستر دارد و نه نیاز به این شعارها ؛ همان بس که حداد عادل و ولایتی قرار است به نفع ایشان کنار بکشند بهتر است این راز را بگشایید چه پیش آمده که یک دیپلمات بدون سابقه اجرایی تبدیل به یگانه ی اردوگاه اصول گرایان شده است . چه کسی ایشان را حمایت می کند کیست که توانسته نظر ولایتی و حداد را عوض کند اصلا هنر جلیلی چیست آیا او می تواند مشکلات کشور را حتی بشمارد چرا یک شبه سرلیست اردوگاه اصولیان شده است آیا از خودتان پرسیده اید

ناشناس گفت...

پای مصنوعیش زیر بالشتشه باهوش.ولی خوب خیلی ابهام آمیزه ممکنه بقیه هم متوجه نشن منظورش چیه

Unknown گفت...

دوست عزیز ، ایشان در بند اول روی پا ایستادن را که کنایه به مستقل و آزاد بودن در محاوره مردم هست استفاده کردند ولی روی پا خوابیدن چه ایستاده و چه زیر سر و بر روی آن خوابیدن ملا ک مردتر شدن نیست ، واز نظر مفهوم و معنا دچار اشکال است ،و اگر ایشان میخواهند با معلولیت خودشان و نشان دادن و تظاهر کردن به جنگیدن در جنگی که جز نکبت هیچ چیز نداشت ،کسب رای بکنند ،کار زشتی کرده اند و نتیجه ماکس میگذارد ،من هم به کسانیکه برای فقط ایران و خاک ایران جنگیدند و کشته شدند و نقص شدند با تمام وجود احترام قائلم ....

Unknown گفت...

روی پا خوابیدن چه ایستاده روی پا و چه زیر سر و بر روی آن خوابیدن ملا ک مردتر شدن نیست ،ممنونم و موفق باشید

Unknown گفت...

اگر مخالفت میکنی و میخواهی که موثر و قبل قبول باشه ادب و حرمت کلام را رعایت کن ....مطمئنم بهتره ....

ناشناس گفت...

تحریک انتخابات تنها راه خروجاز بن بست ایران هست
این انتخابا دیگه انتصابت هست رای من و تو هیچ ارزشی نداره حتی زحمت شمردنش هم نمیکشن دیگه یه اعداد و ارقامی رو که سپاه مهندسی کرده اعلام میکنند میدن به خورد ملت کسی هم صداش در بیاد کهریزکی میکننش
بیایید با تحریم انتخابات ئ نرفتن پای صندوق های رای جلوی مانور دادن ولایت وقیح و شنیع رو بگیریم اینها با به تصویر کشیدن کسانی که رفتن پای صندوق های رای میخواند حاکمیت خودشونو به جهان و مشروعیتشونو نزد مردم ایران توجیه کنند
پس با رای ندادن و بیرون نرفت از در خونه در روز انتخابات ما رای به سرگونی رژیم استیدادی دینی ولایت وقیح دادیم
با تشکر

Unknown گفت...

اینجاست که جمله ( سیاست پدر مادر نداره ) مصداق پیدا میکنه ،در تمام دنیا سعی میکنند که رئیس جمهور و منتخبی را به عرصه جهان بفرستند که از نظر جسمان و روانی سالم و نماد سلامت و استحکام آن کشور باشه و شغل پر سفر و پر رفت و آمد و خسته کننده ریاست جمهوری برای یک معلول جسمی انهم از پا بسیار کشنده و طاقت فرسا هست ، وبجا بود که زندگی و سلامتی را فدای احساس تکلیف نکنند ....

Unknown گفت...

قربونت برم ،هوشنگ جان ، یا هوشمند جان ، من به عینکش گیر دادم ، که چرا با عینک خوابیده ...کور که نبودم پاشو دیدم ، من گفتم چرا با عینکش خوابیده ، که اگه غلت بزنه ممکنه دسته اش بره تو چشمش و دردسر براش درست بکنه ، حالا بازم شما بگین پااااااش .....

Unknown گفت...

کاملا با شما موافقم ولی هیچی نگو بزار ببینیم این ملت چیکار میکنند ، این تحریم شما یا بنظر من تلافی و پس دست کوبیدن تو دهنشون بخاطر اون شکری که چهار سال پیش خوردند ،باید در یاد این مردم باشه و بدون گفتن آن همین پس دست رو چنون بزنند که دیگه از این شکرها نخورند ......

ناشناس گفت...

مردم باید خودشون شعور داشته باشن و بفهمن
کم کشته ندادیم
هم خون نداها و سهراب ها بر کف خیابان ها ریخته نشد
کم مردم بیگناه توسط ماشین های ضد شورش یگان ویژه زیر گرفته نشدن
آیا ما یادمون رفته ؟ 4 سال پیش چه بلایی سرمون آوردن ؟
به این زودی حافظه ملت پاک شده ؟ من حتی اگه خود میر حسین موسوی هم بیارن بگن رای بدید نمیرم چون این حکومت از اصلاح طلبان همیشه بعنوان سوپاپ اطمینان دیگ بخار استفاده کرده هر وقت میاد این دیگ منفجر بشه سوپاپ های اطمنیان رو میارن در صحنه تا از بار فشار کم کنند و بقای خودشونو تضمین !
مردم استبداد دینی هر گز اصلاح شدنی نیست
این گوری سرش نشستید و دارید گریه زار میکنید توش مرده نیست ها از من گفتن بود
باز هم تاکیئ میکنم
فقط با تحریم انتخبابت میشه شرایط و معدلات رو به نفع مردم تغییر داد
تا زمانی که دین از سیاست جدا نشده همین اشه و همین کاسه
پیشنهاد میکنم این سخنان محمد رضا پهلوی رو بخنید در مورد این جماعت آخوند و ملا گفته
http://persianmagus.wordpress.com/2013/05/13/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D8%AE%D9%88%D9%86/

ناشناس گفت...

به نظر همه شما دوستان عزیز، راه برون رفت از این بن بست چیست؟ انقلاب کنیم؟ دعا کنیم آمریکا حمله کند؟ منتظر باشیم جناح اقتدارگرا همه باهم بمیرند؟ امام زمان ظهور کند؟ هخا با هواپیما بیاید؟ دقیقا سوال من این است که اگر در انتخابات شرکت نکنیم، چکاری باید بکنیم. این سوال را با اجازه صاحب وبلاگ مطرح می کنم و امیدوارم با توجه به نام و عنوان این وبلاگ پاسخ هایی با گفتار و کردار نیک داده شوند تا شاید با هم فکری بعد از انتقاد از شرایط جاری یک راه حلی هم ارائه شود.

ناشناس گفت...

kiram dahane hamashun

Behzad گفت...

داداش ، نمیدونم چرا قبول نمیکنی سوتی دادی و یه کلمه به خواننده های وبلاگت نمیگی اشتباه کردم ؟ داری دونه دونه جواب همه رو با جمله های بی سر و ته جواب میدی ولی حاضر نیستی که اعتراف کنی که منظور پوستر رو نگرفتی ؟ واقعا اینقدر اعتراف کردن سخته ؟ بعدشم از دنیا توقع داری که مودب، موقر، انسان، بی ریا، اتو کشیده، فهمیده و خلاصه تمام صفات خوب توی آدمای دیگه باشه ولی خودت یک شخصیت قُد و یک دنده و لجباز و مغرور و ... هستی . عجب دنیاییه والا که قراره شما بشی نویسنده و من هم بخوام از مطالبت استفاده کنم. :)

Unknown گفت...

دقیقا همینطوره دوست عزیز ، این انتخابات یک آزمون تاریخی برای سربلندی و یا سقوط مردم ایران هست ، و نشون میده که ما لیاقت داریم یا این آخوند ها از سرمون هم زیادند و حق دارند !! فقط نباید داد زد ،که فردا بهانه بیارن و بگن ، تاثیر تبلیغات مزدوران صهیونیست بوده .......و اصلا نیازی به گفتن نیست چیزی هست که باید فقط به فقط دید .....

Unknown گفت...

بعد این انتخابات معلوم میشه ، صبر کن ........

که ما گاگولیم و لیاقت ما همین اخوندا هستن و حقمون هست که سرمون بیاد یا .......

Unknown گفت...

داداش ، مغز خر نخوردیم ، و هر جا که بفهمم اشتباه کردم قبول میکنم و عذر میخوام و جبران میکنم ...بسیجی که نیستم !!

شما توضیح بده و ثا بت کن که اینکار ریا نیست و این حرفها که نوشته چه معنی داره ؟

[ نه از نقطه نظر و خیال و تصور خودت ، به عقل جور در بیاد و قانع کننده باشه ...]]

من گردنم از مو هم باریکتره و قبول میکنم ،

ولی اگر نتونستی .........؟

Unknown گفت...

ba adab bash

Unknown گفت...

آقا بهزاد ما قراری با کسی نذاشتیم و ادعای نویسندگی هم نداریم و در برداشت مطلب هم خواننده صاحب اختیار هست .......

دوست من انقدر هستم که هیچ کامنتی رو پاک نمیکنم و براش قفل و در و پنجره نذاشتم ، تا هر کس هر نظری داره رو آزاد بتونه بگه و مطمئن باشه که حذف نمیشه ، میدونی چرا ؟ چون به خودم مطمئنم ........

Unknown گفت...

کسی میتونه بگه ، که عکس پای مصنوعی رو زسر گذاشتن و با عینک!!
روی آن خوابیدن و برای تبلیغ در راه رسیدن به مقام ریاست جمهوری
با کسب تعداد آرای بیشتر،
عکس انداختن و چاپ کردن و نشر و پخش کردن ،چه معنا و چه مفهومی داره ..؟

و از نظر ما ایرانیان این چه کاری هست ؟

و در فرهنگ ما و زبان ما به این کار چی میگن و چی ازش میفهمند ؟

ناشناس گفت...

دوست عزیز
من فکر میکنم این پوستر توانسته به خوبی پیامش را به حامیان آقای جلیلی برساند
شما نتوانسته اید پیام پوستر را درک کنید: "روی پا" خوابیدن با "سر پا" خوابیدن فرق میکنه
اگر میخواهید به کسی حمله کنید خوب حمله کنید. با این نوع حمله کردن در واقع خودتان را مورد تمسخر قرار داده اید. چون جهل و عناد شما آشکار میشود.
شما اگر میخواهید به آقای جلیلی حمله کنید و ایشان را فحش باران کنید کسی مانع شما نیست. ولی این پوستر را بهانه قرار ندهید. چون شما نتوانسته اید پوستر را بخوانید
پوستر نوشته: مردتر آن است که روی پای خود بخوابد
ولی شما مدام میگویید: مردتر آن است که ایستاده بخوابند !!
خریت خودتان را به حساب حامیان جلیلی نگذارید لطفا

همسایه بهزاد گفت...

بهزاد زر نزن که زنت رو به جای یه دست سه دست میگایم اونم از کون.
تو اگه خایه لای پات بود زنت رو سیر میکردی که جنده از آب درنیاد

ناشناس گفت...

خر پدرته توله سگ حرومی.
تو فقط باید حامی کیر من باشی که باهاش زنت رو سیر میکنم

Unknown گفت...



آها ن........ شما مشکلتون روی پا خوابیدن ، و سر پا خوابیدن هست !! تو لغت گیر کردین ، مفهوم و معنا براتون اهمیتی نداره ....

به کار آقای جلیلی کاری ندارید و به مفهوم عکس توجه نمیکنید و تمام مشکل در این هست که من چرا بجای روی پا ،قید کردم سرپا ، و چون بجای روی پا نوشتم سرپا ،من یک مزدور صهیونیست جهانخوار در تخریب ارزش های انقلاب و دفاع مقدس هستم و فرشته پاک و معصوم جلیلی امزاده هست هیچ منظوری از انداختن این عکس و نوشتن اون مهمل نداره ....!!

Unknown گفت...

برا دران سایبری عزیز ،این کارها ، سیاه بازی فحش دادن و توهین و هتاکی ،برای تخریب مفهوم لینک قدیمی شده از برادر سر مربی خودتون راهکار جدید بخواهید ....

Unknown گفت...

کسی (( بدون در نظر گرفتن و بهانه جوئی به کلمات روی پا خوابیدن یا سرپا خوابیدن ))
میتونه بگه ، که عکس پای مصنوعی رو زسر گذاشتن و با عینک!!
روی آن خوابیدن و برای تبلیغ در راه رسیدن به مقام ریاست جمهوری
با کسب تعداد آرای بیشتر،
عکس انداختن و چاپ کردن و نشر و پخش کردن ،چه معنا و چه مفهومی داره ..؟

و از نظر ما ایرانیان این چه کاری هست ؟

و در فرهنگ ما و زبان ما به این کار چی میگن و چی ازش میفهمند ؟

ناشناس گفت...

مصطفی جان من همونم که گفتم انتخبابات باید تحریم بشه و....
به نظر من این عکسی که ایشون گداشته خیلی خیلی شباهت عجیبی به عکسی که احمدی نژاد 8 سال پیش یعنی سال 84 اومد و گفت مردی از جنس رجایی ......

تو اون عکس هم دقیقا احمدی نژاد همین شکلی کپیده بود به پلو رو زمین و کنار پشتی مثلامیخوان بگن ما اینقدر ساده و بی غل و غشیم که یه دست مبل هم نداریم تو خونمون رو زمین میتمرگیم
خلاصه بگم که این رو مردم باید بهنوان اخطار و زنگ خطر بدونن اگه ما انتخابات رو هم تحریم کنیم یه تو دهنی زدیم به این ها که ما اصلا شما ها رو نمیخواییم
ولی باور کنید نفر بعدی انتخاب شده هستش
بین این 2 نفر یکی منتصب نه منختب میشه
یا جلیلیه که احتمالش خیلی بالاتره یا رفسنجانی که ممکنه با یه کودتا بیاد بالا یه با همون کودتا هم بزنن همین ته موندشو هم نابود کنند و پرونده اطلاح طلبی و سوپاپ اطمینان و .. اینها برای همیشه بسته بشه بره پی کارش
نظر شخصی من و تحیلیلم از شرایط کنونی سیاسی اینه که 2 حالت بیشتر نیست
یا کودتا به نفع اصولگرایان خواهد شد که در نتیجه جریان انحرافی ، رفسنجای و همه اصولگرایان به دیار باقی خواهند شتفات و خفقان سیساسی ، فشار بر مردم از لحاظ اقتصادی و تنگ شدن حلقه محاصره بر روی اصولگرایان برای نابودی زودتر از موعد به دنبال خواهد داشت
چرا که با اومدن رفسنجانی به وزارت کشور برای ثبت نام باعث عقبنشینی قیمت دلار حدود 80 / 90 تومن ارزون تر شد !!!!
ما دنبال یه زندگی نرمال با همه حقوق شهروندی و بدون نقض حقوق بشر هستیم در ایران امروز ما از یه سگ هم کمتریم یه سگ تو خارج از کشور آزادیهاش بیشتر یه ادم تو ایرانه .....
به هر حال من بازم میگم تحریم انتخبابت راه حله
چرا که باعث میشه اقتدارگراین تندرو و اون پاسدارای بی مخ و اون بسیجی های تن لش به خودشون بیان که مردم دیگه اینها رو نمیخواهند و سقوتشون نزدیک
اگر قراره انقلابی بشه و این حکومت عوض بشه بهتره نه حکومت دینی باشه ، نه سطلنت طلبی باشه نه کودتا بشه و نه هیچ چیز دیگه و....
بهترین چیز برای مردم ایران یه حکومت بی طرف که هیچ نوع روحانی و آخوندی توش نباشه هیچ نوع دخالتی از این قشر توش نباشه ، دولت حق دخالت در مسائل اقتصادیو واگذاری پروژه های میلیاردی به سازمان های تروریستی مثل سپاه و .. اینها نداشته باشه
و خیلی چیزهای دیگه که اینجا جاش نیست ....

Unknown گفت...

ممنونم از شما دوست عزیز ، ولی شما همینجا و در همین پست میتونی به یک نتیجه جالب برسی........ !!

ببین در تیتر من نوشتم بیریائی !! و سادگی !! یکی از همان کسانی که قرار هست نقش یک رئیس جمهور را در چهار یا هشت سال برای مردم بازی کنه اونهم با یک پا و باز وعده بده و حرف بزنه و حرف بزنه و حرف بزنه ، که ما هم فقط باید در حد یک پا ، دویدن و تلاش کردن و ساختن و ....ا ز ایشان توقع داشته باشیم و هر چه ناتوانی و بی لیاقتی و بی کفایتی دیدیم را بخاطر یک پای نداشته در جنگ رفته ، ندیده بگیریم و ببخشیم ،درست مثل کارهای احمدی نژاد که با گفتن هاله نورش مردم فهمیدن که با یک متوهم خیالاتی طرف هستند و تا این تورم ها و گرونی ها روهم تحمل کردند که این بابا دیوونه هست ...و با انتخاب این آقا ، چهار سال هم بگن خوب این بنده خدا هم فقط یه پا داره .....دیگه !!

و در همینجا کسی به مفهوم عکس و هدف جلیلی و طراح پوستر تبلیغاتی او از[[ روی ]] پا خوابیدنش توجه نمیکنه ،بلکه من احمق و قد و خودخواه و مغرور هستم !! که چرا بجای روی پا خوابیدن ....سرپا خوابیدن را قید کردم و به خاطر ندانستن دستور زبان فارسی خاص آقای جلیلی در گفتن کلمات قصار دچار سوبردا شت شدم !! بعد توقع دارید که اینها .....که جز همان مردمی که شما میگوئید هستند..... چیکار بکنند ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

Behzad گفت...

آقا مصطفی عزیز. من هم میدونم این کار ریاکاریه و اصولاً مثل شما علاقه ای به این نظام فاسد ندارم اما دلیل نمیشه که چشممون رو ببندیم و گوشمون رو بگیریم و فقط حرف بزنیم، حرفهایی که نصفش سر و ته نداره و نصفش هم اشتباهه .
در این مورد هم عرض کنم موضوعی که شما بهش گیر دادید و راجع بهش مقاله نوشتید اینه که طرف نوشته روی پای خودش خوابیده و شما موضوع رو نگرفتید میگید آدم نمیتونه ایستاده بخوابه و هر قدر هم دیگران میگن که منظور یارو اینه که روی پای مصنوعیش خوابیده، شما 5 خط جواب میگذارید و خلاصه به قول آخوندا، میزنین به دشت کربلا . به هر حال شما که قانع نمیشید و به خودتون هم اطمینان کامل دارید ، پس سخن کوتاه میکنم و عذر خواهی میکنم که وقتتون رو گرفتم .

Unknown گفت...

آقای بهزاد من نمیدونم و ندیدم که کسی بتونه ساعتی درهمون حالت ایستاده در خواب بره ، شما دیدید ؟ که اگر دیدی خوشا به بخت و سعادتتون ....

روی پا ایستادن و روی پا خوابیدن نه نشان مردی هست و نه نشان مردتری و برتری و در وحله اول من خیال کردم که جدا منظورش به حالت ایستاده خوابیدن هست ، ولی باز برای من جالب با عینک خوابیدن ایشان بود ، و سپس جمله بر روی پا خوابیدن نشانه مردتریست !!!!

این آقا که یک آدم معمولی نیست و یک ادعای معمولی نکرده ،و سرنوشت یک کشور را در یکی از حیاتیترین کارهایی که میلیارد ها دلار از پول این ملت برای اون خرج شده را در دست داره و حالا هم با یک پا و نقص عضوی که برای دینش یا کشورش به آن دچار شده به سختترین گزینه سه قوه یعنی مجریه و اجرای قانون ...! که برای آدم سالم هم بسیار سخت و کشنده هست ما یل و کاندیدا شده !! و کسی که برای هدفش پا داده و آنرا دستاویزی برای کسب مقام میکنه و روی پا ی مصنوعی خوابیدن را نشان مردتری میداند و منت آنرا به رخ میکشد ، برای من چیزی در حد یک سوژه طنز هست و مانند بیشتر پستهای من که در باره امثال این آدم هاست ،که میتونید ببینید و بخونید ،چون بنظر من به هیچ وجه نمیتوان و نمیشه که از جنبه واقعی و حقیقی به این کاری که میکنه و حرفی که میزنه نگاه کرد ،انهم کسیکه ادعای ریاست جمهوری را داره ......حالا من واقعا نمیدونم چه فرقی برای شما داره و چرا انقدر مهم هست که چه این آقا روی پای مصنوعی بخوابه و چه ایستاده بر روی پیش بخوابه و چه من اشتباه کردنم و یا سبردشت من و غرور و حماقت و قد بودن من آیا بر روی کاری که این آقا کرده و این آقا گفته تاثیری داره و قلب حقیقت شده ؟ ویا درمقایسه با نیت و افکار و گفته و کرده این آقا برای تصدی پست ریاست جمهوری اهمیتی داره و قابل قیاس هست ؟

ایشان چه بر روی پای مصنوعی بخوابد ، چه با پا ی مصنوعی بخوابد ، چه پا ی مصنوعی بر روی ایشان بخوابد و چه با پا ی مصنوعی به حالت ایستاده بخوابد ،دلیل مردتر بودن و برتر بودن ایشان نیست و نخواهد بود و نخواهد شد ،این گیر دادن ها بنظر من مثل این میمونه که یکی دزدی بیاد داخل خانه ای و بچه خانه پدر را بیدار کند و بگوید دزدی با کیسه داخل خانه هست و یارو برود و ببیند دزد هست و مشغول دزدی هست ولی بجای کیسه ،کوله پشتی دارد و برود با بچه دعوا و کل کل کند که چرا گفتی کیسه ، دزد کوله پشتی به همراه دارد و بر سر همین مطلب وقت بگذارد و مجادله کند !!!!!!